Motorhistoriska dagen!

Evenemangsdetaljer

• Datum:

Den 6:e juni är det motorhistoriska dagen! Vi håller öppet på museet som vanligt kl 12.00 – 16.00. Dagen till ära uppmärksammar vi AGA – bilen lite extra. Vi kommer hålla guidningar på fasta tider varje timme, med start 12.30, därefter 13.30, 14.30 samt 15.30. Guidningarna är lite kortare än ordinarie och fokuset ligger såklart på AGA bilen.

Om en grupp/förening vill boka en privat guidning under motorhistoriska dagen går det bra att få det under förmiddagen.
Vi erbjuder också ett paket där entré med guidning och lunch på Restaurang Fyrvaktaren kan bokas. Ring och boka på 0500-45 71 65 eller maila till info@dalenmuseet.se senast den 31 maj!

Varmt Välkomna!