Vill du också bli medlem jubileumsåret 2019 och stötta Dalénmuseet?

Gustaf Dalénsällskapet är en ideell förening som driver Dalénmuseet i Stenstorp, Västergötland. Vi vill gärna få fler medlemmar i vår förening för att kunna berätta historien om Nobelpristagaren Gustaf Dalén och hans uppfinningar. Medlemsavgiften skapar också resurser för verksamheten i stort.
I dagarna har vi skickat ut Solventilen till våra medlemmar och vi välkomnar både gamla och nya medlemmar jubileumsåret 2019.

I år är det extra mycket värt att vara medlem då vi kommer att ha flera olika jubileumsevenemang under säsongen. Som medlem har du fri entré i museet för hela familjen boende på samma adress. Medlemskortet ska alltid visas upp!

Kom ihåg att ange namn och adress vid inbetalningen till BG 5071-5770 .

Om du betalar in med Swish, ange namn, adress och ”Medlemsavgift” Swish: 123 086 07 26

Årsavgiften är 150 kronor för enskild, samt 500 kr för företag.

Känn dig varmt välkommen som medlem i Gustaf Dalénsällskapet. Ditt medlemskap hjälper oss utveckla museet och sprida en, i dubbel bemärkelse, nobel historia.

Vi tackar på förhand för ditt stöd!